Saturday, January 5, 2008

又是一个无聊到毙的夜晚,无助的我多么希望时间可以倒退,让我回到那一个不知压力为何物的美好时光

新学期才开课不久,我就陷入绝望的境界,我自认不太聪明,又相当懒惰,如果医学院有颁发最佳懒虫奖,我想我肯定名列前茅,呵呵

2day in the church,pastor ask if we would like to lead more people to god ,i duno why i stand up without much thinking but i know tats my promise to God and i will work hard for it

好了,睡虫再次来袭,先闪了!!!

No comments: